onsdag 22. september 2010

Track



Husker dere Track-skoene som vil komme i svart her i Norge og her på Nola til våren?

"Hej Jonny!

Jag köpte ett par Acneskor 15 februari 2007, kanske mitt bästa köp någonsin! De har vandrat jorden runt med mig många varv vid det här laget… De har tjänat mig lika väl sommar och vinter som vår och höst. Det har, som du vet, varit en hård vinter och även om skorna har tacklat den väldigt väl befarar jag att de nu sjunger på sista versen. Med vetskap om att inget varar för evigt har jag därför letat efter ett par värdiga ersättare, detta utan framgång. Därför önskar jag av hela mitt hjärta att du låter nyproducera dessa fantastiska skor, om än i en begränsad upplaga. Jag tror (eller tror mig veta) att många med mig skulle bli lyckliga om du valde att ta detta beslut. När de varit ute till försäljning på Blocket har priserna stigit till fascinerande summor som långt överstigit det pris som de hade när de såldes i butik. Jag har genom åren även fått många mail och förfrågningar från folk som vill få tag på just dessa skor. Detta borde indikera att det är fler än jag som skulle bli glada över en re-lansering av denna skomodell. Jag håller med andra ord tummarna på att de återigen ska dyka upp i butik.

Mvh

Karolina Skande"


Vel, Johnny Johansson gav trendredaktør på Rodeo, Karolina Skande, mer enn hun kunne drømt om, da han gav svar på hennes forespørsel: skoen vil bli reprodusert OG det vil bli laget en versjon i Sverige sammen med Rizzo og Acne hvor hun selv fikk bestemme farge og materialer på skoen. Dessverre er dette kun for våre svenske naboer foreløpig, men vi kan jo drømme?

Den orginale, svarte modellen vil uansett være å få tak i, noe som i seg selv er fantastisk da dette er en gammel modell fra 2007.

Man må bare elske Acne for dette!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar